Asociaţia Femeilor de Afaceri Cluj este o organizație neguvernamentală, apolitică şi non-profit, înfiinţată în anul 2004 la iniţiativa doamnei Mihaela Rus, director general al agenţiei Vitrina Advertising.
Asociaţia este formată din femei care au afaceri proprii, care dețin poziții de top management în diferite companii sau activează ca medici, profesori, psihologi, jurişti şi în alte profesii liberale.

MIHAELA RUS , Președinte Fondator AFA
CEO Vitrina Advertising | www.vitrina.ro
A avut inițiativa înființării Asociației Femeilor de Afaceri Cluj în 2004 și de atunci coordonează proiectele și campaniile asociației.
“Îmi doresc ca valorile pe care le promovăm în cadrul A.F.A. – excelența, seriozitatea, onestitatea, respectul, integritatea și spiritul civic – să fie respectate și în mediul de afaceri, în societate, pentru ca împreună să construim comunități mai puternice“, a spus Mihaela Rus.
De 25 de ani, Mihaela Rus a investit, zi de zi, pasiune și profesionalism în brandul Vitrina Advertising și a devenit unul dintre cei mai respectați antreprenori din România. Vitrina Advertising, companie națională cu sediul central în Cluj-Napoca și cu reprezentanță în București, este unicul reprezentant al României în rețeaua internațională Advertising Marketing Internațional Network

Anca Cozma
Manager Media Invest & Kendama Games
Mereu pasionată de proiecte, a reușit cu succes să pună în practică vise pentru sute de clienți care au apelat la serviciile Media Invest. Totul a început în urmă cu 15 ani, odată cu implicarea sa în compania specializată în întocmirea de proiecte cu finanțare din fonduri europene, unde profesionalismul, corectitudinea și responsabilitatea au făcut posibil ca peste 95% dintre proiectele gestionate să câștige finanțare.
Mamă și femeie activă, acum lucrează și la proiectele propriei sale vieți, pentru că se spune că visele devin realitate atunci când crezi în ele. Cel mai nou proiect este www.kendamagames.ro, unul dintre cei mai importanți importatori din țară pe sectorul de jucării kendama.




Vicepreședinte Asociația Femeilor de Afaceri Cluj și Asociația Cluj Web Story
Cel mai nou proiect coordonat de Renata Brumaru se numește Cluj Web Story, lansat în 2017, care se doreşte a fi un site de poveşti bine spuse şi scrise – o alternativă la publicaţiile online, orientate către ştiri – şi informaţii de interes curent din Cluj şi nu numai.
„Site-ul s-a născut din nevoia de a spune şi de a asculta poveşti, de a face cunoştinţă cu lumea contemporană în cel mai clasic şi mai plăcut mod: al povestirii”, a spus Renata Brumaru.
www.clujwebstory.ro


Managing Director, Commodo-HR
Inginer de profesie, Edit Todoran a înființat acum 20 de ani firma de resurse umane Commodo, specializată în recrutare, consultanță și traininguri. Pe parcursul anilor de activitate, Commodo s-a conturat pe piață ca fiind acel „atelier de lucru” în care solicitările fiecărui client sunt abordate și prelucrate cu cea mai mare atenție, precizie și implicare. Clienții sunt parteneri activi în serviciile pe care le solicită, iar relația de consultanță se bazează pe colaborare, transparență, confidențialitate, respect și angajament reciproc față de proiectele stabilite.


Din 1990, adaptarea activităţii societăţii Napotex la condiţiile impuse de nesfârşita ”tranziţie” a fost cuvântul de ordine în toate activităţile sale.
Acest lucru nu ar fi fost posibil doar cu noroc, intuiţie şi tenacitate, ci cu stagii de învăţare şi perfecţionare continue. Doctoratul în economie i-a oferit prilejul de a intra în viaţa universitară, contactul cu tinerii fiindu-i de un real folos. În prezent, este senator de onoare în cadrul Universității Babeș-Bolyai Cluj.
ICRTI, NAPOTEX, SIFI CJ STORAGE, sub toate cele trei denumiri, firma, în toată această perioadă, a distribuit acţionarilor dividende printr-o bună organizare şi prin grija de a avea permanent relaţii bune şi calde atât cu proprii angajaţi cât şi cu toţi colaboratorii.

Loredana Florea
Director executiv Casa cu flori
Loredana Florea a făcut din pasiunea pentru frumos o afacere prosperă şi apreciată la nivel local şi naţional.
Ea conduce Casa cu flori ®, concept de origine austriacă, dezvoltat în ultimii 12 ani în Cluj-Napoca, care a ajuns astăzi la două magazine deschise în Cluj-Napoca și o franciză în Suceava.
Casa cu flori oferă buchete și aranjamente florale departe de convenţional, servicii de consultanță și întreținere plante, decoraţiuni florale personalizate pentru evenimente corporate și de familie. Este prima şi singura florărie din România membră a Uniunii Floriștilor Germani (Fachverband Deutscher Floristen), iar la nivel național, este membră a Asociației Antreprenorilor în Domeniul Floristic (AADF).
casacuflori.com

Simona Baciu
Fondator Transylvania College
Un vizionar și un agent al schimbării în câmpul educațional, Simona Baciu a devenit antreprenor în 1993, când a înființat o grădiniță cu 12 copii în propriul apartament.
Astăzi, Transylvania College este o școală de elită, recunoscută la nivel național și internațional, unde învață 690 de elevi, din 34 de țări, de pe șase continente.
Printre numeroasele premii, Simona Baciu a primit „Lifetime Award” în cadrul Galei Premiilor de Excelență a Școlilor Internaționale – BIS Awards, la Londra, în 2017. În calitate de speaker, mentor și autor de cărți, Simona Baciu militează pentru un sistem educațional modern, bazat pe inovație și recunoașterea valorilor autentice.

Natalia Berindean
Avocat coordonator Berindean S.C.A.
Avocat cu experiență de peste 15 ani în domeniul comercial, mamă și soție de peste 17 ani, Natalia Berindean încearcă cu multă abilitate să alterneze aceste pasiuni ale vieții sale.
“Consider că încrederea pe care Clientul trebuie să o aibă în avocatul său este cheia succesului unui parteneriat de lungă durată. Este vorba despre încrederea că împreună vom găsi cea mai bună soluție, încrederea că este informat despre tot ce își asumă pentru a lua o decizie și încrederea că avocatul îi asigură în mod eficient accesul la cei mai buni profesioniști, din orice domeniu”, spune Natalia Berindean.
Experiența în domeniul comercial și al managementului calității, dobândită înainte de a intra în avocatură, aduc un plus valoare în actul comercial.
„Proiectele A.F.A. mă emoționează. În plus, ca femeie, înțeleg motivația de a oferi familiei și copiilor mei cele mai solide valori, respect, dragoste și dorința de a fi mai bun, faptul că interesul pentru o dezvoltare armonioasă a copiilor, personală și educațională, este cheia nu doar a unei familii împlinite, dar și a societății de mâine”, a spus Natalia Berindean.

Oana Luca
Consultant fiscal, auditor financiar, expert contabil
Preţuieşte mult seriozitatea, performanța şi responsabilitatea şi îi răsplăteşte prin know-how-ul dobândit în calitate de consultant fiscal și auditor financiar, antreprenor și investitor pe cei ce doresc să își optimizeze propriile afaceri.
„Pentru a putea gestiona cu succes imprevizibilul, avem nevoie mai mult ca oricând de o mare capacitate de adaptare, iar sintagma definitorie cred că este <Fii flexibil!>. Consider că este foarte important să nu-ţi pierzi optimismul şi exercițiul detaşării pentru a privi lucrurile în ansamblu“, consideră Oana Luca.
Email: consultantfiscal.oanaluca@gmail.com
www.facebook.com/OanaLucaconsultantfiscal/

Gina Scerbac
Director S.C. Chimirex Co S.R.L și S.C. Rexelite S.R.L.
Din 1991, Gina Scerbac este directorul unei companii care oferă servicii pentru publicul larg. “Atenția noastră este îndreptată spre detalii și servicii impecabile”, spune Gina Scerbac. A oferit 26 de ani de activitate, profesionalism, respect și încredere sub brandurile Bonjour și Contour, în domeniile de activitate: alimentație publică, turism, organizări evenimente private/corporate, conferințe și comerț.
“Toate proiectele AFA au o semnificație foarte frumoasă pentru Cluj. M-am implicat în Clujul are atitudine, în Ore în dar, în organizarea Balurilor caritabile, prin care am susținut copiii să facă excelență, am contribuit la cele 100 de minuni pentru 100 de familii. Îmi place să fac lucruri frumoase pentru comunitate”, a spus Gina Scerbac.

Adina Bichescu
Center manager VIVO! Cluj-Napoca
Adina Bichescu și-a început cariera în domeniul dreptului comercial și, treptat, și-a descoperit pasiunea de a fi manager, de a coordona și de a identifica oportunități pentru dezvoltarea afacerilor.
Iubeşte călătoriile, experienţele noi şi întâmpină fiecare zi cu dorinţa de a învăţa ceva în plus şi de a aduce o schimbare în bine în mediul profesional şi personal.
Centrul comercial VIVO! Cluj-Napoca înseamnă o experienţa complet nouă, tot ce încântă sufletul sub un singur acoperiş. VIVO! este locul unde nu vii doar pentru cumpărături, ci experimentezi mai mult, o gamă largă servicii şi modalităţi de petrecere a timpului liber.

Alexandra Rus
Arhitect Vertical S.R.L.
Alexandra Rus face parte din valul de tineri arhitecți clujeni care se află la început de drum în a-și dezvolta propriul stil. Primii ani în domeniul fascinant al arhitecturii i-a petrecut în cadrul biroului de proiectare Dico și Țigănaș, iar acum conduce propria sa firmă de arhitectură, Vertical.
Respectă principiul “construim în armonie cu natura”, ca profesionist este foarte exigentă în conservarea siturilor naturale și militează pentru arhitectura care se adaptează mediului natural.
Alexandra Rus se implică cu drag în proiectele culturale și sociale ale A.F.A. Cluj.

Alexandra Stoica
director executiv DAS Engineering Grup
Alexandra Stoica a urmat la Cluj-Napoca cursurile Universității Tehnice și are studii postuniversitare de Executive Master in Business Administration la Universitatea de Business din Viena – WU Wien.Este cofondator al companiei de antreprenoriat DAS Engineering Grup, în cadrul căreia ocupă poziția de director executiv.
Pasionată de sustenabilitate și de domeniul eficienței energetice, este consultant de certificare clădiri verzi în sistem Breeam – Breeam International Assessor și director executiv al Transylvania Energy Cluster.

Camelia Iusco
Avocat Societatea Civilă Profesională de Avocați „Codrean, Iusco, Jucan”
Pledează pentru corectitudine, încredere reciprocă și onorarea cuvântului dat, principii care stau deopotrivă la baza vieții personale și a activității profesionale.
Avocat partener în cadrul Societății Civile Profesionale de Avocați „Codrean, Iusco, Jucan”, mediator și specialist în lobby și advocacy, expert în achiziții publice, își iubește meseria și se identifică cu aceasta până la ultimul detaliu.
Pentru ea, clienții sunt parteneri de încredere, cărora li se dedică, cu care rezonează și pe care îi protejează, iar fiecare problemă are soluție.

Adriana Opriș
co-asociat Aluterm Group
Adriana Opriș a absolvit Facultate de Chimie din Cluj-Napoca și a activat 17 ani în piața de retail farmaceutic, înainte de a se implica în această companie. „Credem în dezvoltarea durabilă și ne asumăm cu responsabilitate rolul de protector al naturii prin fiecare activitate de furnizor de produse specifice domeniului construcțiilor pe care o întreprindem ”, spune Adriana Opriș. Aluterm Group este o societate specializată în distribuție uși și automatizări căi de acces și oferă, din 1993, soluţii pentru industria construcţiilor, validate în peste 5 000 de proiecte.
“Împreună cu doamnele din A.F.A., prietenele mele, am reușit să aducem zâmbete pe fețele copiilor, să iscăm curiozitatea în mintea lor și să dăm exemple demne de urmat în viață”, spune Adriana Opriș, care este mândră de proiectele A.F.A. Cuget și Mini-biblioteci pentru sănătate.
www.aluterm.ro

Carmen Diaconescu
Manager PromptUrg
Alături de fiicele sale, Carmen Diaconescu este un om împlinit, privind cu încredere către viitor, cu dorința de a nu pierde trei lucruri importante: cinstea, liniștea și speranța.
Medic de profesie, după 18 ani de experiență în sistemul medical de stat, Carmen Diaconescu a ales să înființeze o alternativă la serviciile publice de urgență.
Compania PromptUrg este unică în țară și oferă un concept integrat de asistență medicală de urgență, ambulator de specialitate cu șase specialități medicale și îngrijire la domiciliu. „Esența serviciilor noastre se adresează pacientului nedeplasabil, care este consultat la domiciliu de o echipă profesionistă de medici, asistenți și infirmieri”, spune Carmen Diaconescu.

Carmen Cebuc
Administrator Eurocont Serv.
Primul pas spre antreprenoriat l-a făcut în 2000, când a părăsit o funcție de conducere din cadrul Prefecturii Cluj pentru a deschide compania Eurocont Serv, care oferă servicii financiare și de contabilitate. „Am avut experienţe multiple cu angajaţii, furnizorii și clienţii firmei. Le sunt recunoscătoare tuturor! De la fiecare am învăţat ceva util, chiar dacă uneori lecţiile au fost dureroase”, spune Carmen Cebuc.
A dezvoltat în paralel o firmă de produse informatice, o firmă de resurse umane și, mai nou, o firmă pentru accesarea finanţărilor nerambursabile, iar astăzi sunt active toate cele patru firme și activitatea lor se desfășoară în sediul propriu din Cluj-Napoca.
Carmen Cebuc se implică activ în proiectele Mini-biblioteci pentru spitale, Cuget și Gala excelenței la feminin, derulate de AFA. “Sunt conștientă că atunci când mai multe inimi și minţi colaborează, rezultatul este uimitor în comparaţie cu rezultatul unor acţiuni solitare”, a spus Carmen.

Claudia Komoroczy
Director Rollstar
Toate reuşitele sale pe plan profesional, în familie şi în afaceri au stat sub semnul perseverenţei, seriozităţii, responsabilităţii şi loialităţii, cu grijă şi respect faţă de familie şi de echipa pe care o conduce.
Claudia Komoroczy este directorul companiei Rollstar, fondată în 1993, cea mai veche şi mai mare companie din Transilvania în domeniul tehnicilor de umbrire.
Împreună cu soţul şi fiica sa, Anamaria, a încercat să îşi mulţumească clienţii, să dezvolte firma, să promoveze produse noi şi de calitate.

Marcela Kiss-Soanea
Administrator Intertrading S.R.L.
Ambiţioasă şi perseverentă, Marcela Kiss-Soanea activează în domeniul business to business și are o experiență de peste 20 de ani în antreprenoriat.
A fondat și conduce din 2006 compania Intertrading S.R.L., specializată în importul de robinete industriale și echipamente conexe, preponderent pentru industria de petrol și gaze.
De profesie inginer mecanic, Marcela Kiss-Soanea și-a dezvoltat activitatea managerială și se ocupă din 2012 și de reprezentanța firmei A+R Armaturen GmbH, Germania, pentru România și țările balcanice.

Dana Gânscă
Manager și fondator Centrul Medical Medsan
Apreciază valorile și este conștientă că dincolo de datoria asumată, aceea de a oferi un act medical de calitate, stă dorința de a ajuta oamenii, de a-și motiva echipa, dar și de a susține cauze sociale sau educaționale. De aceea, medicul Dana Gânscă se implică în sprijinirea unor proiecte pe care le simte aproape de suflet, știind că orice ajutor oferit la momentul potrivit poate reda o speranță, salva un destin sau schimba o mentalitate. Sprijină în mod constant proiecte AFA precum: „Atipic Beauty”, „Gala excelenței la feminin”, premierea elevilor cu rezultate excepţionale la olimpiade naționale și internaționale sau în proiectele Asociației „Familia Regăsită”.
Centrul Medical Medsan oferă servicii medicale prompte și de calitate, cu o echipă de medici cu experiență și un personal medical căruia îi este mereu insuflat respectul față de pacient. De la deschidere, din 2004, cei peste 400 000 de pacienți care i-au trecut pragul și cele 450 de companii partenere și-au dorit să păstreze colaborarea, datorită bunei comunicări între echipă și pacient, în atmosfera caldă și profesionistă specifică Centrului Medical Medsan.

Daniela Urianu
Manager Madd Electronics
A ales lumea antreprenoriatului la doi ani după absolvirea facultății şi, împreună cu soțul său, a înfiinţat o firmă de vânzări calculatoare. Astăzi, după 15 ani, firma Madd Electronics are trei puncte de lucru în ţară şi o sora mai mică, Madd Service, care oferă servicii de reparaţii pentru echipamentele IT. „Deoarece înainte facultățile se axau doar pe partea teoretică, partea practică am învățat-o pe propria piele. În primii ani, am fost și cu șurubelnița în mână, am descărcat și tiruri cu marfă, am făcut și cursuri de specialitate atunci când am considerat că unele lucruri mă depășesc. Nu regret nici 5 minute tot ce am făcut, acum știu cum se poate conduce o firmă. După părerea mea, asta înseamnă să fii antreprenor”, spune Daniela Urianu.
Daniela s-a implicat în proiectele A.F.A. Mini-biblioteci pentru sănătate și Cuget. “Motivația implicării în aceste proiecte în cazul meu este una pur emoțională. Ambele programe au ca beneficiari copiii, care sunt viitorul nostru, și cred sincer că implicarea noastră în orice formă de învățare este importantă. Cultura generală poate fi cool!”, spune Dana Urianu.


Executive Manager Compania de Turism Topaz
Implicată de peste 25 de ani într-un business de familie în industria turismului, Gabriela Rădoiu consideră că provocările în acest domeniu vin din necesitatea adaptării permanente la nevoile și așteptările clienților.
Cu două hoteluri în Cluj Napoca și o pensiune la munte, poate spune că în acest domeniu bucuria și puterea de a merge mai departe vin din zâmbetul clienților mulțumiți.
„Știi că ești pe drumul cel bun atunci când efortul continuu este răsplătit prin revederea clienților deveniți fideli, prin posibilitatea de dezvoltare a afacerii sau prin proiecte de viitor care aduc noi provocări”, spune Gabriela Rădoiu.


CEO Wens Travel
Mihaela Călușer este cea care inspiră, cu drag și pasiune, o echipă de 32 de oameni, maeștri în design de călătorii. Alături de ei, Mihaela recreează harta lumii prin experiențele minunate ale prietenilor de călătorie, cum îi place să-i numească pe cei care aleg să exploreze lumea cu Wens Travel, compania pe care a fondat-o acum 20 de ani.
Un real ambasador al incluziunii sociale, cu sufletul deschis și cu încrederea că mentalitățile se pot schimba, Mihaela, împreună cu echipa Wens Travel și prin fundatia Sagapo, a susținut trei ediții Atipic Beauty – gala de fashion dedicată persoanelor cu dizabilități.

Ioana Coruțiu
C.F.O. Yonder & Acționar C&C Financial Services
Pasionată de domeniul financiar și de antreprenoriat, Ioana Coruțiu este C.F.O. Yonder și membru în echipa de leadership financiar a grupului TSS, unde a abordat și domeniul Merger and Acquisitions la nivel internațional. „Îmi place tare mult ceea ce fac, îmi place noutatea și permanenta schimbare”, spune ea.
Ca antreprenor, Ioana Coruțiu este acționar neoperațional în mai multe companii, majoritatea cu profil financiar. „Cea mai dragă sufletului meu ramâne C&C Financial Services, o companie cu peste 500 de clienți în trei locații și peste 30 de angajați și colaboratori, care oferă servicii în domeniul financiar contabil”, a spus Ioana Coruțiu.

Mihaela Miron
Managing partner Tipografia Impress
Mihaela Miron este managing partner la tipografia Impress, ocupându-se în mod direct de departamentul comercial. Conceptul Studio Impress Design s-a născut în urmă cu 22 de ani, iar de atunci tipografia continuă să scrie “povești excelente pe hârtie printată”.
Mihaela Miron consideră că „tipografia, până să fie o vocație, este, întâi de toate, o frumoasă artă”, iar această atitudine se reflectă în succesul pe care Impress îl are, fiind lider pe piața tipografiei din România.
Datorită echipamentelor de ultimă generație utilizate, Impress oferă clienților soluții complete de prepress, tipar și finisare a tiparului, în sistem „one-stop-print-shop”.

Diana Roșca
Director K&D SRL
Diana Roșca își împarte viața cu entuzism și energie între familie, prieteni și biroul de contabilitate pe care îl conduce cu succes de 14 ani.
Este pasionată de coaching și consideră importantă dezvoltarea permanentă, pentru că procesul de învățare aparține cunoașterii, dar este și un gest de generozitate și sacrificiu.
K&D Conta oferă servicii contabile, expertiză contabilă și consultanță fiscală cu seriozitate și profesionalism, având clienți în domenii diverse precum: comerț, servicii, producție, consultanță, turism.
www.kdconta.ro

Doina Olteanu
Manager retail Ambient Cluj-Napoca
Viața de manager, atunci când ai zeci de oameni în echipă, este o provocare pentru un absolvent de medicină care a ales, printr-o conjunctură de familie, să organizeze, să planifice, să verifice și, nu în ultimul rând, să îi motiveze pe colegii cu care lucrează împreună în domeniul concurențial al retailului de materiale de construcții și amenajări.
„Și da, această provocare mă ține în priză zi de zi, cu bucurii și reușite, uneori cu neîmpliniri și supărări, oarecum firești atunci când lucrezi cu oameni atât de diferiți, colegi, clienți, parteneri de afaceri. Măsura succesului este să reușești să impui echipei tale agenda comună, astfel încât să ne atingem obiectivele lună de lună”, consideră Doina Olteanu.

Ioana Mezei
Owner Primera Interiors
Designerul Ioana Mezei a trecut de la domenii precum financiar și IT către pasiunea sa, designul. În 2005, a deschis Primera Interiors, pornind timid spre fascinanta lume a textilelor, iar din 2010, după absolvirea cursul de design interior susținut de Kelly Hoppen, la Londra, își dezvoltă continuu latura creativă.
A ajuns în punctul în care, datorită experienței, abordează orice proiect cu încredere și entuziasm. Provocările zilnice constau în a însufleţi spații de locuit cu bucuria de a trăi şi a îmbunătăți oriunde starea de spirit prin culoare.
primera-interiors.ro

Ioana Nicolae
Medic primar în stomatologie generală Stomestet
Cu optimism și vitalitate, își împarte viața în direcțiile pe care le consideră prioritare, investind cu drag din timpul liber și spiritul tânăr în proiectele Asociației Femeilor de Afaceri Cluj.
Din pasiune pentru zâmbetele oamenilor, Ioana Nicolae a ales să facă parte din Departamentul de Stomatologie Protetică al clinicii dentare Stomestet.
Este mereu interesată să fie la curent cu ultimele tehnici în domeniul stomatologiei estetice și participă constant la congrese și cursuri de perfecționare.
www.stomestet.ro

Irina Duma
Director general Dumas Servimpex
Afacere de familie, brandul Dumas a fost creat în 1994, iar Irina Duma s-a implicat activ, cu atașament, fără să considere că un domeniu tehnic este rezervat doar bărbaților.
„Brandul Dumas este unul dedicat interiorului. Pentru noi, însă, interiorul înseamnă mai mult decât incinta casei sau a biroului clienților noștri, dorindu-ne o armonie perfectă între mediul ambient și starea de bine a oamenilor. Tocmai pentru a corespunde acestor valori avem în portofoliu o gamă largă de soluții pentru încălzire, instalații și finisaje”, spune Irina Duma.


Manager RoHouse
Cu experiență în domeniul construcțiilor civile și industriale, precum și în cel financiar-bancar, Iuliana Horvath a înființat în 1999 una dintre cele mai cunoscute și mai longevive agenții imobiliare din Cluj-Napoca.
RoHouse este compania prin care Iuliana Horvath oferă servicii legate de evaluarea, tranzacționarea și gestionarea proprietăților.
Consecvența formației în domeniu, pluritatea fațetelor atinse prin specializări și serviciile complete asigură credibilitate și reușite în domeniul imobiliar.

Lavinia Iepure
Fondator și managing director ifamily
Cu experiență în managementul achizițiilor, Lavinia Iepure a creat un business din dorința de a aduce în România jocuri și jucării ale unor producători internaționali de renume, care să reprezinte o garanție a calității produselor.
ifamily își propune să demonstreze că jocul e un principiu care ne ajută sa creștem sănătos, punând acces pe dezvoltarea de abilități și pe interacțiunea creativă dintre părinți și copii.
„Povestea copilăriei devine poarta adultului către drumuri de poveste, pline de succes”, spune Lavinia Iepure.

Lavinia Sabău
Manager clientelă BRD Groupe Société Générale Cluj
Fire veselă şi pozitivă, Lavinia Sabău şi-a dorit să se implice în activităţile Asociației Femeilor de Afaceri Cluj, mai ales că se bucură de fiecare prilej în care poate să îi ajute pe cei din jur.
Are o experienţă în domeniul bancar de peste 23 de ani şi este absolventă a secţiei de Management din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice, precum şi a programului de masterat Management şi Audit Financiar.
De profesie economist, în prezent ocupă funcţia de manager clientelă la BRD Groupe Société Générale Cluj.

Lucia Nora Morariu
Președinte fondator Eximtur
Fondator și presedinte al companiei Eximtur, cu o experiență de peste un sfert de secol în industria de călătorii, Lucia Nora Morariu este unul dintre antreprenorii români promotori ai legislaţiei în turism. De numele său se leagă Legea voucherelor de vacanţă, noua clasificare a staţiunilor, înfiinţarea Consiliului Consultativ al Turismului etc. A ocupat poziţia de secretar de stat pentru turism în Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ şi Profesii Liberale, a avut două mandate de preşedinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism, este în prezent Consul Onorific al Sloveniei la Cluj-Napoca.
Munca, respectul şi onoarea sunt principiile după care se ghidează în lumea afacerilor, în relaţia cu clienţii Eximtur şi cu autorităţile. Brandul 100% clujean, ajuns la aniversarea a 25 de ani de existență, este un reper pe segmentul de leisure şi business travel în România. Compania este prezentă în 17 orașe din țară, prin 24 de agenții proprii şi francizate. Afacerea dezvoltată de Lucia Morariu a ajuns la o cifră de vânzări de peste 55 de milioane de euro. Din 2017, Eximtur este partener în România al reţelei globale de business travel UNIGLOBE Travel International.
Email: travel@eximtur.ro

Mirela Jeler
Director comercial C&M Jeler
Dinamică și inovatoare, plină de energie și atitudine pozitivă, Mirela a contribuit din plin la formarea echipei, parteneriatelor și reputației companiei pe care o conduce, de peste 13 ani, împreună cu soțul ei.
C&M Jeler este reprezentant în România al unor lideri internaționali din industria automotive, fiind una dintre cele mai de succes firme românești din domeniu.
Mirela Jeler este și coach acreditat de International Coach Federation, ACC, oferindu-le astfel și altora șansa de a crește și de a avea o carieră la fel de frumoasă ca a ei.
www.cmjeler.ro

Mirela Mazurec
Manager, Spot Cups
Mirela Mazurec este antreprenor din 2004, dar se simte definită cel mai bine de viața familială împlinită, de umor și de speranța că face tot ce poate pentru ca mâine să fie mai bine decât azi.
Prin firma Spot Cups, care produce pahare ecologice, din carton, albe sau personalizate, își propune să le ofere clienților posibilitatea de a transmite un mesaj.
„Noi le desenăm, le formăm, le ambalăm și le trimitem către voi”, spune ea, cu rugămintea ca apoi clienții să aibă grijă și de reciclare.


Administrator Total WoodArt
Director general Lifenasium
Managing director Holzbox Cluster
Crede în educaţie şi face totul cu pasiune, căutând răspunsurile care aduc autenticitate la capătul fiecărui drum pe care merge. Consideră că în viaţă este important să-ţi inţelegi priorităţile şi să le urmezi.
Pe Monica Dragu-Covriga o puteţi întâlni în propriul business Lifenasium, pe care acum îl redefineşte, şi ca partener executiv în proiectul Holzbox Cluster, prin extinderea afacerilor de familie desfăşurate sub brandul producţiei de tâmplărie din lemn, WoodArt; şi ca mama lui Petru, mereu.

Monica Gabriela Marian
Administrator S.C. Astiga Cons
„Lupta pentru idealurile mele este o provocare continuă, pentru că doresc ca acțiunile mele prezente și viitoare să fie întreprinse de pe nivele de conștientizare superioare . Experiența dobândită m-a ajutat să învăț și să înțeleg secretul echilibrului în viață, de care depinde, până la urmă, succesul în cariera profesională și fericirea în profunzimea ei”, spune Monica Marian.
Cu studii în domeniul Artelor Plastice și specializare în Relații Publice și Comunicare, Gabriela Monica Marian s-a implicat în antreprenoriat. După ce a activat o perioadă în domeniul artei, Gabriela Monica Marian a ales domeniul imobiliar, în care are peste 20 de ani de experiență, și în prezent coordoneaza firma S.C. Astiga Cons.
www.linkedin.com/in/monica-gabriela-marian

Laura Moigrădean
Notar Birou individual notarial Laura Moigrădean
Cei 27 de ani de activitate notarială nu sunt o întâmplare, sunt ani de pregătire profesională, integritate, imparțialitate și înțelepciune, totul fiind dedicat cetățeanului, omului de lângă noi.
„Binele, adevărul, libertatea sunt principii care mi-au ghidat pașii în activitatea desfășurată. Echidistanța, independența profesională, arta de a armoniza, de a obține rezultate, acestea sunt eforturile mele de fiecare zi”, spune Laura Moigrădean.

Nastaca Biji
Manager Nasticom, Nasti&Co
Nastaca Biji, împreună cu soțul ei, de profesie ceramiști, și-au ascultat intuiția și au investit mult efort pentru a învăța constant cum să dezvolte afacerea de distribuție și retail Nasticom. „Secretul reușitei este echipa, seriozitatea, perseverența și multă muncă”, spune ea.
Înființată în 1993, compania intră permanent în concurență cu familia pentru alocarea timpului și stabilirea priorităților.
„Vrem să rămânem pe piață încă mult timp, peste generații, chiar dacă concurența din partea marilor lanțuri de magazine este atât de mare”, spune Nastaca Biji.

Nina Moldovan
C.E.O. Liberty Technology Park / Președinte Asociația Spherik Accelerator
Fire extrem de hotărâtă și pasionată, Nina Moldovan și-a început cariera în industria turismului și ospitalității, a fost managing partner al unei agenții de turism specializate pe servicii corporate și a acumulat o experiență complexă în business development,
În 2011, devine C.E.O. al Liberty Technology Park S.A., dezvoltatorul unui parc tehnologic autentic, ce oferă o gamă completă de facilităţi şi condiţii excepţionale de dezvoltare companiilor din domeniile IT&C și R&D.
Din 2013, este președintele Asociației Spherik, primul accelerator de afaceri în tehnologie din România, care și-a propus să contribuie la dezvoltarea ecosistemului de startup-uri în IT&C.
www.libertytechpark.ro


Nora Cucu
Asociat și membru fondator Kinetoteam
Nora Cucu este medic primar de medicină fizică şi recuperare medicală din anul 1994. Activitatea şi-a început-o într-o perioadă în care sistemul privat era practic inexistent în domeniul medical. După aproximativ 10 de ani de practică medicală într-o unitate publică şi doar ca o completare într-un cabinet particular, Nora Cucu a hotărât ca activitatea ei profesională să se desfăşoare exclusiv în sistem privat.
În acea perioadă au fost puse bazele centrului medical MASSCENTER, business medical în care a devenit ulterior şi asociată. Recent, la activitatea profesională a Norei Cucu s-a adăugat şi funcţia de Director Medical al nou înfiinţatului centru de recuperare medicală KINETOTEAM.
Ca personalitate medicală, dar şi în domeniul de business, Nora Cucu este considerată o garanţie de profesionalism bazat pe solide principii morale şi etice. Atât ca dotare cu aparatură, cât şi ca experienţă medicală a personalului, cele două unităţi pot fi considerate de referinţă într-un centru universitar medical de prestigiu european, cum este Cluj-Napoca.


Managing Partner Sympas
Cu empatie, implicare și preocupare pentru ce își doresc cei cu care interacționează. Așa a debutat Sympas în 2003, proiectul antreprenorial care este pentru Oana Pele un fel de a fi, o valoare personală.
Sympas este o agenție de branding care s-a născut din prietenia ei cu Corina Chertes, din pasiunea lor comună pentru comunicare.
Azi, după 14 ani, savoarea prieteniei e amplificată de succesul parteneriatului și de răsfățul de a se implica doar în proiecte care rezonează cu propriile valori. „Numai prin apropiere și autenticitate reușim să cunoaștem în profunzime. Atât oamenii, cât și brandurile”, spune Oana Pele.

Olga Stanciu
Business Development Manager Eximtur
Cu o experiență de peste 25 de ani în top management, deținătoare a unui brevet, a titlului de cercetător și cu un doctorat pe rol, a ales cu fermitate și eleganță domenii provocatoare, în care a dovedit inteligență, implicare, inițiativă: în modă și în industria textilă, în sport sau în mentorat și, mai nou, în domeniul călătoriilor de afaceri.
Olga Stanciu a demarat și a condus proiecte în țară și străinătate, start-up-uri sau francize, pentru care a construit sau a consolidat echipe și branduri (Jolidon, Prelude, Falla sau “U-Jolidon”). A lansat colecții și magazine, în Romania și în străinătate, cu strategii câștigătoare care au pus în lumină performanța echipelor construite, pentru că, întotdeauna, “Oamenii sunt, înainte de toate, averea unei companii”, consideră Olga Stanciu.
Din 2016 s-a alăturat echipei EXIMTUR, în cea mai dinamică divizie, cea de Business Travel, care aduce peste 60% din vânzările companiei.

Olimpia Pleșa Brandhuber
Fondator OPiA – Celebrate Champagne
“Îmi propun să vă fac să iubiți șampania pentru ceea ce veți descoperi în spatele strălucirii ei. Starea pe care o aduce savurarea unui pahar de champagne este diferită dacă cunoaștem locul și condițiile în care se obține, oamenii care o confecționează, istoria și cultura, strălucirea și dificultațile. Cunoașterea amplifică bucuria experienței”, spune Olimpia Pleșa Brandhuber.
Organizează și creează prezentări de degustare de champagne și vin pentru companii. Evenimentele OPiA sunt concepte unice. De exemplu, “Ocolul pământului într-un pahar de vin”™, “Doamnele din spatele perlelor de champagne” sau “Soirée de champagne” sunt seri conviviale, cu vin și poveste, care îmbogățesc publicul cu cunoștere, frumos și bucurie. Deseori aceste evenimente au loc ca să susțină proiecte comunitare, iar bucuria de a participa este înzecit mai mare pentru oaspeți.
Olimpia a susținut la Cluj câteva astfel de seri caritabile pentru a ajuta proiectele AFA CuGet și Familia Regăsită.
Olimpia Pleșa Brandhuber are certificat de cunoscător avansat al vinurilor lumii din partea WSET Londra și este specializată în Champagne, pentru care are o pasiune aparte.


Fondator și președinte Asociația de Podiatrie
Director Wörwag Pharma
Lucrează pentru oameni, cu gândul la oameni. Inginer chimist/biochimist și doctor în chimie, Norina Alinta Gâvan pune sănătatea și promovarea ei în fruntea tuturor valorilor care îi ghidează traiectoria profesională și personală.
A pornit de la idei ambițioase, în care a crezut cu tărie, idei pe care le-a dezvoltat în proiecte cu un impact real: este directorul pentru România și Republica Moldova al companiei Wörwag Pharma și fondatorul și președintele Asociației de Podiatrie, care își propune să dezvolte specialitatea de podiatrie în rândul asistenților medicali și să creeze profesia de podiatru și în România.

Valeria Maria Nețin
Administrator S.C. Cleanet S.R.L.
Și-a clădit afacerea la începutul anilor ’90, Netin Computer Center, iar din 2003, sub motto-ul „Curățenia aduce armonie și sănătate”, a devenit Cleanet, dealer Karcher.
Orientată în special către companii din mediul privat, Cleanet comercializează aparate profesionale pentru curățenie, care respectă mediul și permit un ambient sănătos de lucru.
Dinamica pieței și schimbările în cererile clienților găsesc un răspuns în activitatea firmei pe care o conduce Valeria Maria Nețin , care s-a adaptat din mers și la comerțul online.


Fondator și coordonator Cabinet de avocatură Ramona Valeria Tod
Pentru Ramona Valeria Tod, laitmotivul fiecărei zile este determinarea, motivată fiind de faptul că poți obține tot ceea ce vrei acționând pentru a-ţi apropria succesul, iar nu reacționând. Așa că spune DA oricărei provocări profesionale!
Specializarea în dreptul comercial a propulsat-o pe piața avocaturii de business, profesând în segmente precum: corporate, imobiliare, recuperări creanțe, achiziții publice, dreptul muncii și drept civil.
Ramona Valeria Tod este expert acreditat în domeniul achizițiilor publice și al dreptului muncii, specialist în Managementul Proiectelor Internaționale, membră a Asociației Române de Drept și Afaceri Europene.
www.avocatramonatod.ro

Simona Schneider
Administrator și asociat S.C. Simtext Comprod S.R.L.
„A trăi în așteptarea unei ocazii potrivite, fără să faci nimic, e ca și cum ai sta în fața unei uși închise așteptând să se deschidă singură!”, spune antreprenorul Simona Schneider.
Un principiu pentru viață și pentru afaceri.
Simona Schneider a ales antreprenoriatul în calitate de administrator și asociat al S.C. Simtext Comprod S.R.L. Compania se ocupă, din 1998, cu producția și comercializarea de uși de interior și de exterior, sub motto-ul: Noi vă deschidem cele mai frumoase uși!


Business mentor și trainer
Cu ani de experiență în gestionarea și optimizarea de activități în diferite companii, Sorana Rotta se concentrează acum pe a-i sprijini pe alți antreprenori să maximizeze succesul propriilor afaceri.
În această activitate, se bazează pe cunoștințele din domeniile financiar, de management, de management al proiectelor, dar și pe abilitățile personale.
Și, pentru că primește atât de mult de la cei cu care colaborează, dă înapoi comunității, implicându-se în proiecte de voluntariat care oferă ”undița, și nu peștele”.


Director S.C. Prego Prodcom
Antreprenor și manager al unui restaurant, Steliana Ilea se implică cu mult suflet în toate acţiunile Asociației Femeilor de Afaceri Cluj, precum şi în activităţile de binefacere ale Clubului Rotary Parc.
Absolventă a Facultăţii de Construcţii a Universităţii Tehnice Cluj, a activat opt ani în cadrul Biroului de Urbanism şi Autorizări al Primăriei Cluj-Napoca. Mai apoi, a fondat şi a condus, începând din 1999, Pizzeria Prego din Cluj.

Ágnes Găzdac
Manager Pensiunea Harmonia Mundi, Vlaha
Ágnes Găzdac este în același timp femeie de afaceri și custode pentru colecția de numismatică, în cadrul Muzeului Național de Istorie a Transilvaniei din Cluj-Napoca, istoria fiind pasiunea pe care a urmat-o din copilărie.
„Totul în viață începe cu o întâlnire – un contact viu – prin care se naște o idee inovativă, o prietenie durabilă sau un business dinamic. Această abordare personală, curiozitatea față de tot ce este uman este crezul vieții și al afacerii ”, spune Ágnes Găzdac.
Iar deschiderea pensiunii Harmonia Mundi în Vlaha i-a schimbat întreaga viață, descoperind în primul rând încrederea în forțele proprii și bucuria de a oferi oaspeților căldura căminului și rafinamentul unei opere de artă.

Zsuzsanna Székely
Director general Mendola Group
În 25 de ani, Zsuzsanna Székely a reușit să-și împartă visul cu fiicele ei, Agnes și Zsuzsa, și să demonstreze că o mică afacere de familie condusă de femei se poate așeza în timp la masa marilor companii, fără să-și piardă caracterul personal și intim.
De la un singur magazin Nobila Casa la începutul anilor ’90, născut din pasiunea pentru decorațiuni interioare, Mendola Group a construit un lanț de magazine, o firmă de distribuție de textile decorative, la nivel european – Deco Center, un parc auto și o firmă de transport listată pe bursele internaționale de transport, precum și un parc industrial de 35.000 mp în Apahida.
www.nobilacasa.ro

Carmen Bichescu
Fondator Clarity Financial
Antreprenor motivat, experimentează viata provocându-se constant să își atingă potențialul. Se simte inspirată să lucreze din greu în fiecare zi și a descoperit că implicarea cu tot sufletul și atitudinea pro-activă o ajută să ia cele mai bune decizii și să evite eventuale regrete.
Construiește relații umane durabile fiind empatică, comunicativă și având spirit de echipă. Prețuiește relațiile construite cu partenerii săi și consideră ca aceste relații umane îi influențează viața, inclusiv setul de valori proprii.
Cu efort susținut și pasiune, a fondat Clarity Financial, societate de consultanță financiar-bancară, care sprijină clienții cu soluții optime pentru finanțarea afacerilor.
