Mihaela Rus, președinte A.F.A., despre leadershipul feminin: Femeile în business devin o forță tot mai vizibilă în România

Ediția specială a revistei Cariere, Jurnal de leadership, cu tema: “From Humanity to Womanity: Valorile leadershipului feminin în era digitală” a reunit câteva doamne reprezentative pentru comunitățile de femei antreprenoare din România pentru a dezbate ce resorturi anima noua generație de femei-lider.

Care este noua paradigmă a valorilor de leadership feminin ce răspund la provocările acestei perioade plină de schimbări și transformări în toate planurile? Solidaritatea, autenticitatea, lobby-ul pentru politici publice și antreprenoriale, activarea intuiției în identificarea unor nișe de piață neexploatate până acum sunt câteva dintre temele propuse.

Mihaela Rus, președinte fondator al Asociației Femeilor de Afaceri (A.F.A.) a insistat pe solidaritate, atât a femeilor în comunități, cât și a formelor asociative ale antreprenoriatului feminin:

Important e să colaborăm, să contribuim la schimbarea comunităților în care trăim. La A.F.A., s-au văzut rezultatele campaniilor noastre, ne promovăm prin fapte, nu vorbe. Am reușit să le inspirăm, ne-am ținut promisiunile. Asta mă caracterizează ca om și ca antreprenor și am respectat aceleași principii și în asociație.

Mihaela Rus, Preşedinte Asociaţia Femeilor de Afaceri, Cluj

O altă temă este lupta cu stereotipurile legate de locul femeii în societate. „O femeie care conduce are nevoie de timp pentru a câștiga respect, de rezultate excepționale pentru a fi apreciată”, a spus Mihaela Rus, CEO al agenției Vitrina Advertising din Cluj-Napoca.

2018-08-16T13:11:28+00:00 June 18th, 2018|