Prima pagină

AFA a luat parte la conferinţa “Antreprenoriatul şi egalitatea de şanse”

Antreprenoriatul este şansa de relansare a României la nivel european şi global, iar resursele umane sunt capitalul cel mai valoros în dezvoltarea durabilă, este concluzia generală în urma conferinţei „Antreprenoriatul şi egalitatea de şanse”, organizată ieri de Vitrina Advertising, în cadrul Centrului de Promovare a Antreprenoriatului în Domeniul Dezvoltării Durabile.

Conferinţa a avut loc în prezenţa unui auditoriu format din reprezentante ale antreprenoriatului feminin clujean, mare parte dintre ele membre ale Asociaţiei Femeilor de Afaceri Cluj.

Gazda evenimentului a fost Mihaela Rus, preşedinte AFA Cluj, iar printre cei care au vorbit s-au numărat dr. Carmen Diaconescu, manager al serviciului de ambulanţă privat Prompt Urg, Steluţa Racolţa, general manager al RSC Consulting, prof. univ. dr. Vasile Puşcaş, directorul Institului de Studii Internaţionale al UBB şi prof. univ. dr. Vasile Soporan, managerul Centrului de Promovarea Antreprenoriatului în Domeniul Dezvoltării Durabile.

[nggallery id=24]

Am făcut 104 minuni!

Cu ocazia Sărbătorilor ne-am propus să aducem zâmbetul pe buzele a o sută de copii şi bătrâni pe care viaţa i-a pus la încercare. Prin implicarea de care am dat dovadă atât noi, femeile de afaceri, cât şi oamenii inimoşi care au făcut donaţii în cadrul Balului de Caritate “AFA în Ţara Minunilor”, am reuşit să ducem la bun sfârşit cu succes ceea ce ne-am propus, oferind ajutor nu doar la 100, ci la 104 de familii clujene nevoiaşe.

Colegele noastre au vizitat fiecare familie în parte, iar întâlnirile au fost copleşitoare. Cei pe care i-am ajutat ne-au transmis dincolo de cuvinte sentimentul că nu suntem singuri, că fiecare, indiferent de problemele personale care se văd sau nu, avem puterea de a merge mai departe.

Fotografiile de mai jos depăşesc orice alte cuvinte:

[nggallery id=26]

Sâmbăta de comunicare cu Vitrina Advertising

Primul eveniment din an din ciclul „Învaţă din afacerea/pasiunea mea” a avut loc sâmbătă, 28 ianuarie, la hotelul Topaz, fiind iniţiat de preşedinta AFA, Mihaela Rus.

Tema întâlnirii a fost „Sâmbăta de comunicare cu Vitrina Advertising“, în cadrul căreia au avut loc trei prezentări pe teme de brand şi comunicare online.

Călin Crainic, director de Creaţie, Darius Groza, director Web şi Radu Neag, din cadrul departamentului de PR online, ne-au explicat relaţia dintre brand şi consumator, ne-au arătat puterea pe care o deţine astăzi social media, şi ne-au dezvăluit câteva „secrete” ale unei apariţii profesioniste în online. Prezentările celor trei creativi au adus un plus real, atât pentru asociaţie, cât şi pentru businessurile fiecăreia dintre noi.

„Învaţă din afacerea/pasiunea mea“ va continua în fiecare ultimă sâmbătă din lună.

[nggallery id=18]

AFA a petrecut Halloweenul cu copiii de la AFR

Am decis să dedicăm ziua de Halloween copiiilor de la Asociaţia Familia Regăsită (AFR), ca parte a proiectului nostru “Ore în dar”. Ca urmare ne-am mobilizat cu mic şi mare şi, împreună cu cei 18 copii ai AFR, ne-am pus pe decorat bostani: le-am sculptat ochi, nas şi gură, le-am lipit păr şi dinţi, i-am colorat în fel şi chip, transformându-i cu totul. După ce au fost gata, ne-au plăcut atât de mult încât am decis să-i cumpărăm, licitându-i. Banii care s-au strâns în urma acestei licitaţii i-am donat apoi pentru alte activităţi ale copiiilor de la AFR.

[nggallery id=14]

AFA a început şcoala împreună cu copiii Asociaţiei Familia Regăsită

AFA a adus zâmbetul pe buzele copiilor aflaţi în grija Asociaţiei Familia Regăsită, la întâlnirea ce a avut loc marţi, 13 septembrie, la ora 17.00, la sediul asociaţiei. În cadrul ultimelor întâlniri de lucru, ne-am propus să ajutăm 18 copii proveniţi din familii defavorizate, completându-le ghiozdanele cu rechizitele necesare pentru începerea noului an şcolar.

Întâlnirea a fost frumoasă şi emoţionantă. Ne-am jucat, am râs şi ne-am bucurat împreună cu copiii asociaţiei când am „descoperit” împreună rechizitele colorate din ghiozdane. Acţiunea a fost organizată în colaborare cu Asociaţia Familia Regăsită şi Asociaţia Green&Wild. Ne propunem ca şi de acum înainte să oferim acestor copii mai multă speranţă şi mai multe zâmbete. Acţiunile noastre vor fi cele care vor vorbi pentru noi.

[nggallery id=8]

O serată de excepţie

Serata pe care am organizat-o joi, 16 iunie, în Grădina Botanică şi care a marcat începutul campaniei „Un oraş pentru o grădină”, a fost fără doar şi poate un eveniment extraordinar. În afara faptului că am fost foarte inspirate în alegerea locului de desfăşurare, am dovedit că ne putem mobiliza exemplar atunci când vine vorba de o cauză frumoasă şi specială.

Am avut alături de noi peste 150 de oaspeţi, care s-au bucurat pe deplin de toate clipele frumoase oferite în cadrul seratei, începând cu spectacolul de Capoeira şi cel de fire juggling terminând cu concertul de jazz interbelic al trupei „Jazztics”.

Cel mai emoţionant moment al seratei a fost, de bună seamă, premierea câştigătorilor concursului de fotografie „Surprinde Grădina Botanică!”. Au fost în total şapte câştigători, iar premiile s-au distribuit astfel:

Categoria Copii:

Premiul I  (un aparat CANON PowerShot A2200 IS): Lorena Alexa – „I-am surprins cu greu”

Premiul II (un aparat CANON PowerShot A3000 IS): Alex Rusu – „Banane”

Premiul III (un aparat CANON PowerShot A495): Denisa Moldovan – „Ape tulburi”

Cea mai populară fotografie (un aparat CANON PowerShot A495): Lorena Alexa – „I-am surprins cu greu”

Categoria Adulţi

Premiul I (în valoare de 1.000 de lei): George Raţ – „Grădina în oglindă”

Premiul II (în valoare de 700 de lei): Flaviu Gabriel Vas – „Best Teacher”

Premiul III (în valoare de 500 de lei): Noemi Nagy – „Solitudine”

Cea mai populară fotografie (un aparat CANON PowerShot A495): Sorin Bucur – „Nufăr”

În urma licitaţiilor de fotografii şi plante rare, dar şi a vânzărilor de cartonaşe verzi şi a donaţiilor date de oaspeţii noştri, am reuşit să strângem în jur de 13.000 de lei. După cum bine ştim, acesta este doar începutul.

[nggallery id=5]