Business

SHEnspire, 22 iunie 2016

Atunci când vorbeşti despre un business, vorbeşti implicit şi despre un om care şi-a pus, dincolo de resursele financiare, sufletul la bătaie, o bucăţică din viaţa, experienţa şi cunoştinţele sale.

Ediţia a XII-a din şirul conferinţelor SHEnspire, desfăşurată miercuri, 22 iunie la Bistro Bonjour, a fost dedicată importanţei pe care o acordăm sănătăţii şi grijii faţă de noi înşine, iar cele trei doamne care ne-au inspirat prin modelul de business pe care îl conduc şi prin exemplul personal au fost Pierina Vintilă, Nora Cucu şi Norina Alinta Gâvan.

SHEnspire, ediția a XII-a
Dacă acum patru ani, când se aflau la început de drum în business-ul lor, deschideau şirul conferinţelor SHEnspire, Pierina Vintilă şi Nora Cucu au venit de această dată să confirme reuşita realizării unuia dintre cele mai moderne centre de recuperare medicală ale Clujului, Kinetoteam, şi a profesionalismul echipei formate din medici specializaţi în balneofizioterapie şi recuperare medicală, reumatologie, medicină internă şi ecografie şi medicina muncii.

SHEnspire-Nora_Pierina (600 x 600)

În cadrul centrului, fiecare pacient beneficiază de un program de tratament individualizat, în funcţie de patologie, centrul fiind dotat cu aparate de ultimă generaţie, cu posibilităţi multiple de tratament unic sau combinat.

Pierina Vintilă

Cum denumirea centrului Kinetoteam vine din grecescul „kinetos”, care înseamnă “mişcare”, oamenii frumoşi de la Kinetoteam încearcă să le redea pacienţilor care le trec pragul, dincolo de problemele medicale pe care le au, dragul de mişcare, respectiv bucuria libertăţii de mişcare.

Nora Cucu
Un discurs extrem de motivant a avut dr. Norina Alinta Gâvan, preşedintele Asociaţiei de Podiatrie.

Postare_Norina3 (600 x 600)

A vorbit despre grija faţă de sănătatea picioarelor şi importanţa podiatriei ca ramură medicală, care ar trebui să primească o atenţie binemeritată, respectiv o reglementare la nivel guvernamental.

Norina Gâvan

Presărată cu diverse curiozităţi medicale referitoare la sănătatea picioarelor, discursul a prezentat un punct de vedere tranşant în ceea ce priveşte efectele neglijenţei podiatrice.

Norina Gâvan
Aşadar, am avut parte de trei abordări diferite, în stiluri diferite, dar care au încântat prin mesajul transmis şi prin modul de expunere caracteristic al fiecărei personalităţi în parte.

SHEnspire, ediția a XII-a
Proiectul SHEnspire este un eveniment de business networking, desfăşurat într-un cadru prietenos, care se adresează antreprenoarelor sau femeilor care doresc să-şi dezvolte o carieră. SHEnspire urmăreşte promovarea afacerilor doamnelor din AFA, precum şi stabilirea de noi parteneriate.

AFA la The Woman

Pe 7 martie 2014, a avut loc cea de a treia ediţie a conferinţei de business feminin The Woman. Asociaţia Femeilor de Afaceri Cluj a susţinut evenimentul şi s-a implicat în desfăşurarea lui, atât la nivel de speakeri, cât şi la nivel de comunicare.

O scurtă prezentare post-eveniment şi fotografii pot fi accesate aici: Events .

AFA, partener activ în proiectul CPADDD

În cadrul proiectului Centrul pentru Promovarea Antreprenoriatului în Domeniul Dezvoltării Durabile (CPADDD), partenerul nostru, Universitatea Tehnică dinCluj-Napoca, a organizat, în 4-5 iulie, conferinţa „Antreprenoriat. Mediu de Afaceri și Dezvoltare Durabilă”. Lucrările şi discuţiile din cele două zile de conferinţă s-au axat pe implicarea mediului de afaceri în domeniul dezvoltării durabile.

În prima zi, au avut loc trei sesiuni de lucru, prezentările în cadrul acestora fiind susţinute de nume importante din mediul universitar, dar şi din mediul de afaceri. De asemenea, s-au desfăşurat două seminarii: “Actualizarea calificărilor în domeniul dezvoltării durabile” şi “Tehnologii econovatoare şi bune practici în domeniul energiei şi a mediului”. Seara s-a încheiat cu o cină colegială şi acordarea unor distincţii din partea CPADDD, la Centrul pentru Biodiversitate al Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară.

Cea de a doua zi a fost dedicată cursanţilor (masteranzi şi doctoranzi), cele mai bune lucrări fiind premiate în concursul “Cea mai bună idee antreprenorială în domeniul dezvoltării durabile”. În calitate de partener, asociaţia noastră s-a implicat direct, prin Mihaela Rus, Mirela Mazurec şi Teodora Raţ,  în seminarul „Mentoratul în dezvoltarea antreprenoriatului feminin”.

Entuziasmul tinerilor antreprenori şi dorinţa de a deveni jucători activi şi recunoscuţi în mediul de afaceri ne-a confirmat, dacă mai era nevoie, că mentoratul joacă un rol important în formarea viitorilor oameni de afaceri şi că experienţa şi implicarea noastră este foarte importantă, atât din punct de vedere social, cât şi economic.

CPADDD are ca scop sprijinirea iniţierii de noi afaceri în domeniul dezvoltării durabile, prin includerea într-un program de formare profesională ce vizează competenţele antreprenoriale şi manageriale, prin oferirea consultanţei pentru dezvoltarea afacerii iniţiate, prin elaborarea unor spin-off-uri model în mediul rural şi urban. De asemenea, CPADD promovează şi noul concept de „universitate antreprenorială”, răspunzând astfel celor mai noi tendinţe de dezvoltarea ale pedagogiei universitare.

Am organizat seminarul „Mentorat şi antreprenoriat responsabil”

Suntem partenere a proiectului „Centru pentru Promovarea Antreprenoriatului în Domeniul Dezvoltării Durabile” şi, în cadrul acestuia, am organizat joi, 21 februarie, la Hotel Topaz, un seminar cu tema „Mentorat şi antreprenoriat responsabil”.

Am invitat la acest eveniment tinere interesate de mediul antreprenorial şi de dezvoltarea carierei, cu scopul de a le oferi informaţii noi de business, valorificând astfel experienţa noastre şi a partenerilor noştri de afaceri. Seminarul a avut trei paneluri de discuţie. Astfel, Mircea Miheşetean, directorul OTIMMC, a discutat pe tema „Oportunităţi de finanţare a companiilor noi”, Ioan Bătinaş, directorul Penitenciarului Gherla, a oferit antreprenoarelor „Posibilităţi de a angaja forţă de muncă pe perioadă determinată, fără taxe”, iar Dan Mureşan, preşedintele CECCAR, le-a adus în atenţie „Impactul ultimelor modificări fiscale asupra afacerilor”.

Seminarul s-a încheiat cu o sesiune de întrebări şi răspunsuri, care a dovedit interesul invitatelor noastre pentru problemele discutate. A fost o dup-amiază agreabilă şi plină de informaţii foarte utile. Mulţumim invitaţilor noştri pentru implicarea de care au dat dovadă!

[nggallery id=46]

 

Jolidon la Mode City Paris 2012

Grupul Jolidon, al cărui director adjunct este colega noastră Olga Stanciu, a fost prezent, în 7-10 iulie, la Mode City Paris, cel mai important eveniment mondial pentru lenjerie şi modă balneară. În Pavilionul Expoziţional de la Porte de Versailles s-au reunit cele mai renumite branduri (Chantelle, Simone Perele, Aubade, Lise Charmel, Gottex, Maryan Mehlhorn, Verde Veronica etc.), designeri celebri (Chantal Thomass, Andres Sarda ect), cele mai puternice firme şi grupuri de firme din domeniu, mărcile representative pentru materii prime,  materiale şi accesorii de la Interfiliere, marile birouri de stil (Concepts Paris, Carlin International,  Nelly Rody) – în total peste 500 de expozanţi. Pavilionului i-au trecut pragul peste 15.000 de vizitatori, dintre care 75% externi Franţei.

Standul Jolidon a fost considerat „cel mai original şi în tendinţe” de la această ediţie. El s-a întins pe 153 metri pătraţi, iar accentele origami şi handmade i-au punctat creativitatea ambientală. Zilnic, la standul Jolidon au avut loc câte cinci prezentări, ce au făcut deliciul presei franceze şi internaţionale, fiind mediatizate pe TF1,France2, France 3, RTL, Europe1, MKV HK, FashionTv etc. Costumele de baie Jolidon şi Prelude au fost puse în valoare în minispectacole pline de dinamism, bun gust şi culoare, coregrafia fiind semnată şi de această dată de Edi Stancu.

BEST-urile noilor colecţii Jolidon si Prelude au fost selecţionate atât în cele două “Defilé Generale”, cât şi în parada specială “Selection”.  De asemenea, colecţiile au fost selecţionate în toate expoziţiile salonului: Forum, Fireflies’ Garden şi Show Rooms.

[nggallery id=42]

AFA Cluj a încheiat un parteneriat strategic cu AIDDA Toscana

La invitaţia Asociaţiei Femeilor Antreprenori şi Directori de Companii (AIDDA) din Toscana, o delegaţie a AFA Cluj a fost în vizită în Italia, în vederea perfectării unui parteneriat strategic cu AIDDA Toscana.

Odată cu stabilirea parteneriatului, am primit şi Trofeul AIDDA. Cu acest prilej, am pus bazele unor relaţii de business şi prietenie între membrele AIDDA Toscana şi AFA Cluj, doamnele din asociaţia noastră reprezentând cu mândrie Clujul şi România.

[nggallery id=32]

Cu această ocazie am vizitat Florenţa, San Giminiagno şi Lucca:

[nggallery id=33]

În vizită la Falla și Jolidon

“Voi sunteți FALLA noastră”, așa am fost întâmpinate ieri de către echipa creatoare Falla şi Jolidon, condusă de colega noastră Olga Stanciu, director adjunct Jolidon.

La invitaţia acesteia, am petrecut o seară “de creație” în atelierele Falla și Jolidon, seară care s-a înscris în linia proiectului AFA “Învaţă din afacerea mea”. Cu această ocazie, am descoperit o atmosferă caldă și primitoare, alături de Olga Stanciu, Elena Basso-Stănescu și echipa din spatele creațiilor Falla și Jolidon. Am fost inspirate de materiale, culori și de bucuria de a descoperi noua colecție Falla și de face cunoștință cu creațiile “nou-născute” înainte ca ele sa fie prezentate publicului larg.

În aceeași măsura, am savurat o prezentare plină de culoare a talentelor descoperite și promovate de Elenei Basso-Stănescu (UAD), cel mai fidel colaborator al Jolidon.

La final, ne-am simțit răsfățate atunci când echipa Falla și Jolidon a propus o linie de produse după propriile cerințe ale celor prezente. A fost o seara caldă, plină de culoare și răsfaț.

[nggallery id=29]

Mihaela Rus, invitată la conferinţa The Woman

Preşedinta Asociaţiei Femeilor de Afaceri (AFA) Cluj, Mihaela Rus, a fost invitată să vorbească la prima conferinţă regională de business feminin, The Woman, organizată la Best Western Plus Fusion Hotel din Cluj-Napoca.

Temele abordate de Mihaela Rus au fost legate nu doar de agenţia pe care o conduce, Vitrina Advertising, ci şi despre AFA şi felul în care asociaţia se implică atât de pregnant în comunitatea locală.

Asociaţia noastră a fost puternic reprezentată la conferinţă, iar la eveniment au participat în total peste 250 de persoane. Am petrecut împreună o dupămasă interesantă şi agreabilă, fiind înconjurate de valoroase lucrări de artă expuse de doamna Manuela Plăpcianu, preşedinte Artmark, care a avut şi un panel interesant în cadrul conferinţei.

Ne-a făcut o deosebită plăcere să ascultăm şi prezentările doamnei Monica Tatoiu, preşedinta Fundaţiei Noi Citim, a doamnei Maria Grapini, CEO Pasmatex şi reprezentanta Coaliţiei Femeilor de Afaceri (CAFA), a doamnelor Alice Botnarenco, fondatoare Femei în Afaceri, Gabriela Lungu, CEO The Practice, a Ioanei Molnar, CEO Florăriile Magnolia, care ne-a surprins plăcut oferindu-ne flori tuturor, Silvia Sîrb, former CEO Aegon şi Oana Gheorghiu, Asociaţia Salvează Vieţi.

Evenimentul a fost moderat de Geta Ungurean şi organizat de Libero Events, reprezentată prin Crina Doda şi Bogdan Ciocian.

[nggallery id=28]