Show Jolidon la Salonul de Lenjerie de la Paris

Panglici, ornamente vintage, transparenţe subtile şi evocarea istoriei corsetăriei sunt elementele cu care show-urile Jolidon, compania al cărei director adjunct este colega Olga Stanciu, au făcut senzaţie la cel mai important eveniment mondiale dedicat lenjeriei – Salon International de la Lingerie Paris. Participarea companiei clujene la acest eveniment de referinţă a stat sub semnul unei duble aniversări: împlinirea a 50 de ani de la inaugurarea faimosului salon din capitala Franţei şi, totodată, 20 de ani de la înfiinţarea Jolidon.

Ediţia omagială a avut loc într-un decor de poveste cu adevărate „igluuri” albe, ingenios executate, argintate de ninsoarea luminilor de “zăpadă”. Artiştii Jolidon au creat special pentru salonul parizian ornamente create manual, elemente vintage, colaje, decupaje şi asocieri surprinzătoare de materiale, texturi şi motive ca florile, plicurile, panglicile sau etern femininele fundiţe. A fost creat un „tablou al bufniţelor creative”, evocarea istoriei corsetăriei pentru a sugera „secretul meseriei asociat cadoului care ajunge la timp”. Tematica vintage handmade astfel abordată a făcut ca standul Jolidon să fie unul dintre cele mai populare de la această ediţie a salonului.

În fiecare zi a evenimentului oaspeţii au avut parte de câte cinci prezentări spectaculoase a lenjeriei create la Cluj, alături de trupa de balet condusă de Edi Stancu.

Organizatorii au ales brandul Jolidon pentru finalul spectacolului de modă prilejuit de marea aniversare a salonului, iar piesele de rezistenţă ale colecţiilor au fost selecţionate în toate expoziţiile şi forumurile organizate în cadrul salonului. Salonul de Lenjerie de la Paris a fost vizitat de peste 16.000 de persoane din Franţa, Germania, Regatul Unit, Spania, SUA, Japonia, Canada etc.

[nggallery id=45]

2013-02-06T15:39:30+00:00 February 6th, 2013|